УВАГА! Перевіряйте цілісність виробу при отриманні на відділеннях транспортних компаній. Для встановлення виробу зверніться до сертифікованих спеціалістів і не робіть додаткових отворів самостійно. Всі товари ретельно перевіряються перед відправкою, тому якщо ви отримали пошкоджений товар, радимо вам відразу оформлювати відповідний акт у місці отримання. Інформацію про акт та його заповнення мають надати працівники відповідної поштової/кур’єрської служби.

 

Покупець має право обміняти або повернути товар протягом 14 календарних днів з моменту покупки заумови, якщо:


• товар не експлуатувався, немає слідів установки та використання;

• збережений товарний вид упакування та комплектація;

• збережені документи, які підтверджують факт купівлі товару.

 

Повернення товару на склад виробника здійснюється за рахунок Покупця кур’єрською доставкою «Нова пошта». Повернений товар проходить перевірку відділом якості виробника та надається протокол прийому товару, згідно якого приймається рішення про повернення коштів. Повернення коштів здійснюється протягом 30 днів з моменту отримання товару Продавцем на розрахунковий рахунок (IBAN) Покупця. Якщо в момент приймання цілого товару, що повертається, будуть виявлені механічні пошкодження (відколи, подряпини, бій тощо), то в поверненні такого товару буде відмовлено.

 

Зверніть увагу, що Покупець не може повернути товар належної якості, який має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може використовувати лише Покупець, який його придбав. Наприклад, це можуть бути товари під замовлення.

Для оформлення повернення товару із заводським браком звертайтеся до служби підтримки для отримання подальших інструкції. Контактні номери телефонів для зв’язку +38 (098) 10 990 10 та +38 (093) 90 050 90